Кошик
610 відгуків
Melman
+380 (99) 089-99-30
+380 (63) 939-67-43
Кошик

Поширені питання

  • Загальні питання

    Загальні питання

    Хочете задати нам швидкий питання, яке не вказано нижче? Не соромтеся звертатися до нас у будь-який час за адресою: shop.melman@gmail.com або на Facebook

    Наша мета - надати вам найкраще з милою дитячого одягу, дитячих товарів для догляду за дитиною та інших предметів. В якості засобу допомоги, ось кілька відповідей на поширені запитання:

    Як дізнатися, який розмір підходить для моєї дитини?

    Які кредитні картки ви приймаєте?

    Я не отримав електронний лист з підтвердженням замовлення. Ви отримали моє замовлення?

    Чому моє замовлення було скасовано або призупинено?

    Як я можу відслідковувати своє замовлення?

    Яка Ваша політика повернення?

     

    В: Звідки я знаю, який розмір підходить для моєї дитини?

    Про: Вибір розміру для будь-якої дитини завжди може бути складним. Чому б не поглянути на нашу діаграму розмірів для більш легкого замовлення. Якщо куплений предмет не підходить вашій дитині, ви можете повернути або обміняти товар на правильний розмір. Будь ласка, зауважте, ми не можемо оплатити перевезення вантажу на неправильно замовлений розмір.

     

    В: Які кредитні картки ви приймаєте?

    Про: інтернет магазин Melman приймає Visa, MasterCard.

     

    В: Я не отримав електронний лист з підтвердженням замовлення. Ви отримали моє замовлення?

    Про: Ми приносимо вибачення за ці незручності. Будь ласка, подумайте про перевірку вашої спам-пошти для одного з наших електронних листів з підтвердженням замовлення.

     

    В: Чому моє замовлення було скасовано або призупинено?

    Про: Ми, звичайно, приносимо вибачення за незручності! Більшість замовлень анулюються або поміщаються на утримання, тому що ми не змогли до Вас додзвонитися для підтвердження замовлення і на надіслане відповідне повідомлення на електронну пошту немає відповіді

     

    В: Як я можу відслідковувати своє замовлення?

    Про: Як тільки ваш пакет буде відправлений, ми надішлемо вам електронною поштою номер або на телефон SMS-повідомлення.

     

    В: Яка ваша політика повернення?

    A: У відповідності з Законом України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

    Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
    Споживач має право повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.


    Обмін / повернення товару належної якості провадиться:

    • якщо він не використовувався;
    • якщо збережено його товарний вигляд;
    • споживчі властивості, пломби, ярлики.

    В рамках Закону України "про захист прав споживачів" у разі виявлення браку, дефектів товару, споживач має право на:

    • пропорційне зменшення вартості;
    • безкоштовне усунення цих недоліків;
    • відшкодування витрат, пов'язаних з усуненням недоліків.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner